Concurso logotipo Federación Sociedades Musicales de la Comunidad Valenciana

concursos

13 junio 2017

FSMCVLa Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV) és una entitat sense ànim de lucre que agrupa a 547 Societats Musicals, i engloba a 40.000 músics, 60.000 socis, 3.000 professors i 200.000 alumnes en les seues escoles de música. Va nàixer l’any 1968 amb l’objectiu d’unir esforços en favor del desenvolupament del col·lectiu de les bandes de música i de l’associacionisme civil, i té per objecte la unió entre les associacions que la integren per a promoure, difondre i dignificar l’afició, ensenyament i pràctica de la Música, potenciar l’associacionisme i proporcionar a la societat civil un mitjà de desenvolupament i articulació cultural.

El pròxim any 2018 la FSMCV celebra els 50 anys de la seua fundació, per açò, i entre les diverses activitats previstes, s’ha organitzat un concurs dirigit als/les alumnes de les Facultats de Belles Arts de la Comunitat Valenciana per al disseny del logotip del 50 Aniversari.

Bases Concurso logotipo 50 Aniversario FSMCV castellano

Bases Concurso logotipo 50 Aniversario FSMCV.valencià