CONCURS DE CARTELL DE LES TROBADES 2020

concursos

4 diciembre 2019

CONCURS DE CARTELL DE LES TROBADES 2020

El concurs té com a objectiu l’elecció del cartell que servirà per difondre les Trobades d’escoles en valencià d’Escola Valenciana 2020.

Aquest concurs no va adreçat a professionals, sinó a persones en període de formació, amb un doble objectiu: d’una banda, impulsar i donar a conèixer nous valors en el camp artístic i del disseny; de l’altra, promoure l’ús del valencià a l’àmbit de les escoles i instituts artístics de les nostres comarques. Per això, les propostes que es presenten han d’haver-se realitzat com a treball de classe de les assignatures relacionades amb la matèria.

Les Trobades són festes per la llengua que es realitzen cada any en una vintena de comarques del País Valencià, una manifestació cultural que reuneix més de 200.000 persones entre mestres, xiquets, xiquetes, pares i mares. De caràcter festiu i reivindicatiu, se celebren des del 1986 amb diverses activitats al voltant de la Trobada: cercaviles, concursos, tallers, espectacles, concerts, trobades musicals, exposicions…

Escola Valenciana és una entitat cívica formada per 26 associacions comarcals i d’àmbit de país. El principal objectiu de l’entitat és la normalització lingüística en tots els àmbits d’ús de la llengua, amb especial incidència en el sistema educatiu valencià.