Sol·licitud de taquilles
Fins al proper 14 de novembre del 2025 es pot sol·licitar una taquilla per al curs 2025/26 a través d’una de les opcions següents:
Només es podrà assignar una taquilla per estudiant.
L’estudiantat és el responsable del contingut de la taquilla així com de la seguretat de la taquilla (es recomana posar un cadenat petit amb clau). Es prohibeix utilitzar la taquilla per a l’emmagatzematge de:
- Animals.
- Material pirotècnic o explosiu.
- Material inflamable o comburent.
- Substàncies tòxiques o infeccioses.
- Substàncies corrosives.
En cas que la taquilla presenti algun desperfecte (estigueu tancada, ocupada, no tingui lloc per posar el cadenat) abans de ser ocupada s’haurà de comunicar: formulari d’incidències .
No es pot ocupar una taquilla que no sigui assignada. Si per qualsevol motiu no està disponible indicar-ho al formulari d’incidències.
L’assignació serà efectiva quan arribeu al vostre correu electrònic de la UMH un document indicant l’assignació de la taquilla. És important conservar aquest document com a acreditació de l’assignació de la taquilla per si sorgís alguna incidència.
Les taquilles s’han d’alliberar (buidar i treure sistema de pany) abans del 30 de juny de 2026, en cas contrari l’estudiant en perdrà el contingut i el sistema de pany.








