XV CERTAMEN DE PINTURA RÀPIDA “LUIS ALDEHUELA”-ANDÚJAR

14 d’abril 2026

Des de l’Àrea de Cultura de l’Excm. Ajuntament d’Andújar, ens complau convidar-vos a participar en el  XV Certamen de Pintura Ràpida a l’aire lliure “Luis Aldehuela” , que se celebrarà el proper  diumenge 10 de maig de 2026.
Oferint als participants l’oportunitat única de plasmar la bellesa de la nostra ciutat, els seus carrers i el seu entorn natural, optant a importants  premis que sumen un total de 15.000€, incloent un primer premi de 3.000 € i diverses Mencions d’Honor.
 
·    Inscripció telemàtica:  Envieu les vostres dades a   abans del dijous 7 de maig a les 14:00h

·    Temàtica: Lliure, centrada a la ciutat d’Andújar i al seu Parc Natural.

Per a més comoditat, l’organització ha habilitat una zona de  pàrquing gratuït  per a tots els participants. Aquest es troba ubicat al  Recinte de Colom. Podeu trobar la ubicació exacta escanejant el codi QR que adjuntem en aquest correu.

Us adjuntem les bases completes del certamen perquè pugueu consultar tots els detalls i premis.

Bases del certamen

Esperem comptar amb el vostre talent per omplir de color els carrers d’Andújar!