Concert d’Ada Moon i inauguració d’exposicions el 28 de maig al campus d’Altea

26 de maig 2026

La Càtedra Institucional d’Estudis Artístics Annetta Nicoli organitza una jornada de música i art oberta a tota la ciutadania al campus d’Altea de la Universitat Miguel Hernández (UMH).

El dijous 28 de maig , l’edifici Mascarat acollirà un programa que combina un concert en directe i la inauguració de dues exposicions d’alumnat del Grau de Belles Arts.

Concert d’Ada Moon

A les 19:30 hores tindrà lloc el concert “Animal: un viatge entre l’amor, la por i altres destins ”, de la compositora, productora i cantant Ada Moon.

L’artista torna a la Facultat de Belles Arts d’Altea, on va cursar els estudis, per presentar el treball en directe a l’Experimentari, espai del Centre de Recerca en Arts (CíA).

 

 

Inauguració d’exposicions

Abans del concert, a les 18.30 hores, s’inauguraran dues exposicions:

“Convergència final”

Exposició col·lectiva de l’alumnat de quart curs del Grau de Belles Arts (promoció 2026). Reuneix obres realitzades durant la formació acadèmica. Està comissariada per l’estudiant Alba Andía i es podrà visitar als espais Rectangle i El Tossal.

“Fem res”

Primera exposició del Grup PACIC. Presenta una selecció d’obres amb llenguatges, temàtiques i materials diferents. S’ubicarà a la sala Cim.

Informació d’interès
  • Data : dijous 28 de maig
  • Lloc : edifici Mascarat, Facultat de Belles Arts d’Altea (UMH)
  • Horaris :
  • 18.30 h: inauguració d’exposicions
  • 19:30 h: concert
  • Entrada : gratuïta fins a completar aforament
  • Públic : activitat oberta a totes les persones

Aquesta iniciativa ofereix una oportunitat per conèixer el treball artístic de lalumnat i gaudir duna proposta musical en directe en un entorn universitari.

Per a més informació, podeu consultar la nota de premsa completa al següent enllaç: Nota de premsa completa (pdf).